Utazási adminisztrátor

Budaörs Szabadság út 301

Veolia Energia Magyarország Zrt.

Veolia Energia Magyarország Zrt. - Utazási adminisztrátor (részmunkaidő)

Budaörs, Szabadság út 301

Veolia Energia Magyarország Zrt. Utazási adminisztrátor (részmunkaidő) pozícióba keres munkatársat azonnali munkakezdési lehetőséggel.

Feladata

A Veolia a világ számos pontján segíti a városokat és az ipari ágazatokat erőforrásaik kezelésében, optimalizálásában, és azok legmegfelelőbb kiaknázásában. A társaság a körkörös gazdasági modellre történő átállás érdekében megoldások széles skáláját kínálja partnereinek az energia-, a víz-, és a hulladékhasznosítás területén.

Biztosítjuk az erőforrások hozzáférhetőségét, nagy hangsúlyt fektetünk a megőrzésre és másodlagos erőforrások felhasználása.  

Cégcsoportunk elkötelezett abban, hogy minden tevékenységét a legszigorúbb jogi és etikai normák szerint folytassa. Nem toleráljuk a korrupciót, vagy annak kísérletét, ezért bevezettük az ISO 37001 antikorrupciós irányítási rendszert, mely a korrupciómentes működés és kultúra kialakítását és fejlesztését támogatja.

Az alábbi feladatokra keressük leendő kollégánkat:

  • Kiküldetési dokumentumok adminisztrációja: elrendelők kitöltése, sorszámozása, nyilvántartásba vétele, digitalizálása és munkavállalókkal történő aláíratása,

  • kiküldetési elszámolások elkészítése szakmai segítség mellett,

  • elszámolások digitalizálása, másolása, könyvelési, bérszámfejtési osztályra és titkárságra történő továbbítása,

  • vállalatirányítási rendszer alkalmazásával kiküldetési igények rögzítése, koordinálása,

  • kapcsolattartás az illetékes társosztályokkal,

  • irattározási feladatok ellátása, dokumentumok rendszerezése,

  • általános admin folyamatok támogatása,

  • kiküldetések szervezése szakmai segítség mellett.

Követelmények
  • Minimum középfokú végzettséggel rendelkezik,
  • hasonló területen és/vagy adminisztráció területen szerzett tapasztalatot,
  • felhasználói szintű tudással rendelkezik MS Office területen (Excel, Word)
  • munkáját rendszerszemléletű gondolkodás és proaktivitás jellemzi,
  • jó kommunikációs és problémamegoldó készséggel rendelkezik,
  • anyanyelvi szintű magyar nyelvtudással rendelkezik szóban és írásban egyaránt.
Előnyök
  • Vállalatirányítási és/vagy dokumentumkezelési rendszer ismeretével rendelkezik.
Amit mi biztosítunk
  • A betanulási folyamatot teljeskörűen támogatja a csapat és a vezető,
  • 13. havi alapbér intézkedés alapján,
  • önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás (próbaidőt követően),
  • dolgozói részvényjegyzési lehetőség,
  • élet-és balesetbiztosítás,
  • évente egészségügyi szűrővizsgálatokon való részvételi lehetőség,
  • telemedicina egészségügyi szolgáltatás igénybevétele,
  • munkába járási költségtérítést törvény szerint,
  • ingyenes parkolási lehetőség,
  • AYCM csatlakozási lehetőség.
Egyéb információk

Irodaházunk nagyon kellemes környezetben, kertvárosi övezetben, Budaörsön található, a bevásárlóközpontok közelében, mely buszos tömegközlekedéssel a Kelenföldi pályaudvarról 15 perc alatt megközelíthető.

Munkavégzés helye

Budaörs Szabadság út 301