Utazási adminisztrátor
Budaörs Szabadság út 301
Veolia Energia Magyarország Zrt.
Veolia Energia Magyarország Zrt. - Utazási adminisztrátor (részmunkaidő)
Budaörs, Szabadság út 301
A Veolia a világ számos pontján segíti a városokat és az ipari ágazatokat erőforrásaik kezelésében, optimalizálásában, és azok legmegfelelőbb kiaknázásában. A társaság a körkörös gazdasági modellre történő átállás érdekében megoldások széles skáláját kínálja partnereinek az energia-, a víz-, és a hulladékhasznosítás területén.
Biztosítjuk az erőforrások hozzáférhetőségét, nagy hangsúlyt fektetünk a megőrzésre és másodlagos erőforrások felhasználása.
Cégcsoportunk elkötelezett abban, hogy minden tevékenységét a legszigorúbb jogi és etikai normák szerint folytassa. Nem toleráljuk a korrupciót, vagy annak kísérletét, ezért bevezettük az ISO 37001 antikorrupciós irányítási rendszert, mely a korrupciómentes működés és kultúra kialakítását és fejlesztését támogatja.
Az alábbi feladatokra keressük leendő kollégánkat:
-
Kiküldetési dokumentumok adminisztrációja: elrendelők kitöltése, sorszámozása, nyilvántartásba vétele, digitalizálása és munkavállalókkal történő aláíratása,
-
kiküldetési elszámolások elkészítése szakmai segítség mellett,
-
elszámolások digitalizálása, másolása, könyvelési, bérszámfejtési osztályra és titkárságra történő továbbítása,
-
vállalatirányítási rendszer alkalmazásával kiküldetési igények rögzítése, koordinálása,
-
kapcsolattartás az illetékes társosztályokkal,
-
irattározási feladatok ellátása, dokumentumok rendszerezése,
-
általános admin folyamatok támogatása,
-
kiküldetések szervezése szakmai segítség mellett.
- Minimum középfokú végzettséggel rendelkezik,
- hasonló területen és/vagy adminisztráció területen szerzett tapasztalatot,
- felhasználói szintű tudással rendelkezik MS Office területen (Excel, Word)
- munkáját rendszerszemléletű gondolkodás és proaktivitás jellemzi,
- jó kommunikációs és problémamegoldó készséggel rendelkezik,
- anyanyelvi szintű magyar nyelvtudással rendelkezik szóban és írásban egyaránt.
- Vállalatirányítási és/vagy dokumentumkezelési rendszer ismeretével rendelkezik.
- A betanulási folyamatot teljeskörűen támogatja a csapat és a vezető,
- 13. havi alapbér intézkedés alapján,
- önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás (próbaidőt követően),
- dolgozói részvényjegyzési lehetőség,
- élet-és balesetbiztosítás,
- évente egészségügyi szűrővizsgálatokon való részvételi lehetőség,
- telemedicina egészségügyi szolgáltatás igénybevétele,
- munkába járási költségtérítést törvény szerint,
- ingyenes parkolási lehetőség,
- AYCM csatlakozási lehetőség.
Irodaházunk nagyon kellemes környezetben, kertvárosi övezetben, Budaörsön található, a bevásárlóközpontok közelében, mely buszos tömegközlekedéssel a Kelenföldi pályaudvarról 15 perc alatt megközelíthető.