Asszisztens
Pécs
Pannon Biomassza Kft.
Pannon Biomassza Kft. - Asszisztens
Pécs
Feladata
- vezetői megbeszélések, találkozók szervezése,
- vendégek fogadásával kapcsolatos teendők ellátása,
- helyi vállalati programok megszervezése,
- belépéshez, kilépéshez kapcsolódó operatív folyamatok adminisztrációja a HR osztállyal együttműködve (alkalmassági vizsgálatok szervezése, kilépési, belépési papírok kiosztása),
- postázások előkészítése, jelenléti ívek és táppénzes papírok kezelése, szabadságok nyilvántartása,
- a munkavállalók munkaidejének és távollétének rögzítése a bérszámfejtő programban,
- üzem részére szükséges ellátmányok, eszközök rendelése,
- igények rögzítése a vállalatirányítási rendszerekben,
- dokumentumkezelés, irattárazás, archiválás,
- kapcsolattartás a HR osztállyal, valamint az üzemorvossal.
Követelmények
- középfokú végzettséggel rendelkezik,
- hasonló területen min. 5 év gyakorlatot eltöltött,
- megvan benne a maximális diszkréció és lojalitás,
- erős felhasználói ismeretei vannak irodai számítógépes programok terén (Word, Excel, PPT)
- proaktív személyiség, akit kiváló szervezési készség és rugalmasság jellemez,
- jó kommunikációs és problémamegoldó képességgel rendelkezik.
Előnyök
- hasonló területen szerzett tapasztalat.
Amit mi biztosítunk
- áramdíj kedvezmény,
- 4,5%-os önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás (próbaidő leteltét követően),
- dolgozói részvényjegyzési lehetőség,
- munkába járás támogatása jogszabály szerint,
- csoportos élet- és balesetbiztosítás
- hosszútávra tervezhető, jogtisztán bejelentett munkaviszony,
- támogató csapat, akik segítenek a betanulási időszakban.
Munkavégzés helye
Pécs